雖然有很多比較喜歡Cain
但我係絕對支持Abel ge!(我係主角命XDDD~)
不過不能否認Cain真係好勁
一揮手就將Dietrich做掉了
我完全不知道發生什麼事??
Dietrich不是他的手下嗎???
點解殺左佢??

有一幕講到CAIN跌左隻手,再若無其事駁返
哇~好嚇人~

今次,終於讓我見識到Alessandro XVIII唯一一次(?)的魄力
其實佢都幾慘,一直被哥哥姐姐控制,無自己ge意見
又性格懦弱
係個有名無實的教皇~

Abel一見到Cain就成到瘋了
80%開動想殺Cain
點知Esther在Cain後面
嚇到Abel突然停止攻擊
讓Cain有機可乘
一下就讓Abe昏倒(好似死左?)
Esther真係害人不淺啊~|||||
之攞命係Abel臨暈(死?)前都叫往Esther的名字
真係..........

我仲知道Alessandro XVIII死左之後竟然係Francesco做教皇
真係無野比知道這件事更shock了
佢當然解散左與佢不合的AX
Caterina同Tres入左薔薇十字騎士團?!!=口=||||

arrow
arrow
    文章標籤
    Trinity Blood
    全站熱搜

    Anna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()