哈哈~很久沒有寫日記,想不到第1篇竟然係關於寵物小精靈!
無錯!就是它令我想寫日記~~
相信一定有人會好驚訝:"這個年紀還會看寵物小精靈?!不是吧..."
對!16歲的我第1個點頭(後頭還有個15歲的弟弟)
說真,其實我也很喜歡寵物小精靈的
想當初,TVB播放時,我集集都有追
152隻寵物小精靈我都識背添
仲入電影院睇左2套電影,可見我有多愛~~~^^
(後來的電影都是DL....||||)

不過,畢竟幾年無睇,D寵物小精靈也多左咁多
看這套時,大部分精靈都唔知叫什麼名....汗
不過都無影響我睇的情緒
而且寵物小精靈的電影愈來愈華麗,同某D動畫電影版完全唔同


劇情我就懶得說,想看自己找吧~
其中,我最喜歡魯卡力歐~~>W<(圖片上左而那隻)
雖然佢唔係可愛型
但係我好鍾意佢ge性格~~~外冷內熱
當佢死時,用時間之花看到之前佢ge主人臨死的一番說話,好感動!!!
雖然明知佢死後同佢主人快樂地在一起(片尾有他們)
可是我就是很傷心啊~~~(瘋子)

同時,我不禁想問:小智!!為什麼你經常這麼好運??
可以看到寵物小精靈,而又有這麼多人同精靈幫你嫁!!!!???
最後,有D失望,今集火箭兵團無講:"好邪啊~~"

arrow
arrow

    Anna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()