點我

裡面有好多90年代經典動畫,共7集
睇得非常開心
我和細佬比快說出動畫名稱~~XD
真是超級懷念!!!!!好想再睇返啊!!
雖然睇就冇得睇,不過我就去了找這些經典動畫歌曲
我發覺原來我真是從小就是動畫迷
10套中有8套我都睇過,未睇過的很多我都聽過主題曲~~

比起現在,我更喜歡以前的動畫
以前的動畫大都是熱血類型+超好聽的OPED
雖然長大看起來有好多不合理的地方
但當時的我是日日都追動畫
但現在日本好多都是萌,蘿莉or後宮型的動畫
N多服務毒男的殺必死.......
唉~~真是有種時代變了的感覺

arrow
arrow
    全站熱搜

    Anna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()