我以龜speed超慢的打算爆ENG版的無雙4
最近正玩到諸葛亮傳
諸葛亮真係智慧型.....武力不好....
可能係我打機太差,我真是覺得他難用
出無雙發青彈,難打中
(我玩過當中最難用係甘寧,無雙根本打不到你想打的人....||||)
頭4關,我都捱過去
但面對無雙4中至難玩的一關-五丈原之戰,就真係..............
我終於明白諸葛亮身負重病上戰場的感覺.....
好難打~~~~
因為我想根劇情,所以一定要照遊戲任務做
一開始為了讓月英出留牛木馬(好像是叫這個),要叫攻占2個據點
但2個據點及中途全是敵人,圍攻諸葛亮!!
諸葛亮偏偏少血,我又唔太識得用它
死了2次...><
之後有劇情
月英出留牛木馬
諸葛亮又保護留牛木馬,等它們慢慢行到特定點
中間有nx10個敵人,我要不停的殺殺殺殺......
還有2個敵人,勉強應付到
終於到達地點,又未有任務
打算攻據點,點知道演變到最差的情況.........
3個將領(連曹仁)打諸葛亮一個,仲要已經係紅血.......
只好不斷跑,狂出無雙
但無雙好難打中敵人.....
突然,魏延出場了!!我真係打從心底多謝他!!
雖然諸葛亮一直都不信任他,但他仍然幫諸葛亮~~
(其實只不過係NPC,多謝什麼呢?都係電腦之麻=.=||||||)
最後終於打倒他們,連忙補血
之後劇情講諸葛亮有好計
要蜀軍退兵,任務要有2個據點唔可以有魏軍
司馬懿以為諸葛亮死了,於是要魏軍進軍
點知諸葛亮做好陷阱
一排連弩出現
司馬懿只好退兵
(玩其他人的話,諸葛亮就真是死了
姜維,魏延有諸葛亮死的劇情
姜維繼任為總大將
姜維用諸葛亮留下的連弩戰術)
到了這個時候,我還有6個大將未打
戰況蜀魏55局勢
突然爸爸要看新聞,要熄機...........=口=||||||||
枉我玩得咁辛苦........
下次再玩如果再死
就直接打死總大將司馬懿算啦!
一了百了!

後話:
雖然諸葛亮在五丈原之戰會win,但結局好慘.......
嗚....

諸葛亮傳:臥龍昇天

(月英與孔明看著城下官民的生活,孔明點頭示意要月英先離開...)

諸葛亮:
天下終於統一了....
不...而是天下本來就只有一個!
人真是可悲的生物啊....(倒地)

鳴.......始終難逃一死.....(原本他在五丈原之戰中就死了)

有空打其他人的感想啦~

arrow
arrow

    Anna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()